ForWhatIt´sWorth

:)

Publicerad 2011-04-19 17:11:09 i Allmänt,

Bortsett från att jag är sjuk så mår jag just nu väldigt bra. Det är världens härligaste väder, efter imorgon är vi lediga från skolan i nästan en vecka, på torsdag kommer Ronnie hem <3

Det är fruktansvärt drygt och tråkigt att vara sjuk men allt annat väger upp. :) Bara att knapra ipren, ta det lugnt och hoppas att febern försvinner fort så man orkar med saker som händer i helgen. Men feber brukar väl inte hålla i sig så länge, nej jag SKA vara frisk iaf till på torsdag kväll har jag bestämt.

Ikväll blir det bara ta det lugnt, njuta av solen så länge den är uppe, lyssna på musik på låg volym och läsa lite kurslitteratur. Ibland är det skönt att bara vara.


Och prata med Ronnie i telefon, massor. Nöjd? (Tönt <3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela