ForWhatIt´sWorth

The voices are telling me to kill you :)

Publicerad 2010-12-29 19:33:08 i Allmänt,


Febern är borta, jag är sjukt rastlös och vill till praktiken imorgon !

Var på stan förut en sväng, fixade omeprazol och migräntabletter, strumpbyxor, mascara och bolaget inför nyår. Var även en sväng på ica och fyllde på i mitt kylskåp som var i princip tomt.

Väntar på att min handledare ska ringa upp mig, ringde han förut men han var superstressad så han skulle som sagt ringa upp. Det var dock några timmar sen så jag har en känsla som säger att han totalt glömt bort mig.
Men det märks, har han inte ringt om en timme får jag väl försöka igen. :P






Yeah :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela