ForWhatIt´sWorth

Sjuk

Publicerad 2010-12-27 19:55:19 i Allmänt,

Kan inte låtsas längre. Hur mycket jag än förnekar att jag är sjuk så har det kommit till en punkt där det inte går längre. Har gigantisk huvudvärk och feber, började dessutom blöda näsblod förut. Om inte det var nog så sticker det som knivar i magen, jävla magkatarr. Som det ser ut nu blir det ingen praktik på onsdag, om jag inte mirakulöst lyckas bli frisk på en dag.

Usch allt känns bara blä just nu, eller ja, nästan allt.
Har iaf varit duktig idag och städat hela lägenheten(dammsugit, skura och dammtorkat), diskat och tvättat all smutstvätt. Vilket resulterade i att jag är helt slut och sitter med två stora papperstussar i näsborrarna, yeah sexigt.

Tänkte försöka ta mig till apoteket imorgon och hämta ut mina omeprazol, tog sista idag så det äär verkligen dags. Jag är så duktig på att skjuta upp saker. =)

Aja bara att hoppas att febern försvinner fort fort fort. Palla vara sjuk.

Pussochgonatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela