ForWhatIt´sWorth

Redo för Göteborg

Publicerad 2010-12-15 23:04:21 i Allmänt,

Ååååh jag längtar så jag håller på att dö, det ska bli så himla kul :D
Är massa saker vi ska hinna med!!

Thomas pappa var snäll och sa att vi får låna hans badtunna om vi vill också, så antagligen ska vi bada. Haha har aldrig badat i en sån, och inte på vintern ;O Sitta ute i varmt vatten med massa snö runt :D

Nu har jag då äntligen lyckats packa bagen, eller ja, det som jag kunde packa idag.. Smink och tandborste får åka ner i väskan innan jag åker imorgon :)

Bara att hoppas att tågen går som de ska.. inte för att det är panik om jag inte kommer fram i tid.. det är viktigare när jag ska hem, men det är så jäkla drygt när tågen blir försenade så jag hoppas hoppas att de går som de ska.


Imorgon när jag kommer fram blir det bolaget och kanske kolla lite i affärer, sen blir det hem till Thomas och kolla hur lägenheten ser ut :)

På Fredag blir det ut på kvällen :D
På Lördag blir det julmarknad på Liseberg :D
På Söndag åka hem :/

När/om det blir badtunna vet jag inte, men det märks väl ^^





Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela