ForWhatIt´sWorth

Packa packa packa

Publicerad 2010-12-15 13:27:42 i Allmänt,

Håller på att tvätta nu, hade sån himla tur för jag hade glömt boka, fanns bara EN tid ledig idag :S

Men iaf är jag i full gång att bestämma vad jag ska ha med mig och vad jag måste köpa inför imorn. Blir en sväng ner på stan sen och köpa strumpbyxor, ögonskugga, concealer, sminkborttagningsmedel och hårspray :)
Shiiit det ska bli såå himla kul att åka till GÖTEBORG :D :D :D


* Julmarknad på liseberg
* Bada
* Party
* Shoppa

Vill att det ska vara imorgon NU NU NU !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela