ForWhatIt´sWorth

Keep screaming til they hear you out...

Publicerad 2010-12-21 20:13:53 i Allmänt,

Somnade som en stock efter jag skrivit förra inlägget. Har sovit nästan hela dagen och det behövdes..

Kom precis hem, har varit och handlat lite. Sviiinkallt ute men var samtidigt skönt med lite frisk luft. Har köpt julskinka, senap och rödbetssallad, tänkte fixa lite mackor och kolla på nån film nu.

Imorgon blir det ner på stan, måste till apoteket och hämta ut mina omeprazol för paketet är nästan slut. Kanske blir att kolla efter lite julklappar också, hann inte med det när jag var i Göteborg, för vi hade planerat in så mycket på så kort tid att tiden inte räckte till alls.






...written in the stars

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela