ForWhatIt´sWorth

Jul.

Publicerad 2010-12-21 10:21:39 i Allmänt,

Kom hem från praktiken för ca en timme sen.. Är jättetrött sov nog väldigt tungt inatt för har ont i huvudet..
Det här praktikdygnet gick väldigt fort, dels för att jag inte var i huset hela dagen tror jag.

Jaha, då är det snart jul då. Men blir inget hem nu eftersom jag har praktikdagarna lite utspridda runt jul. Känns inte särskilt värt att lägga ut hur mycket pengar som helst för att kanske kunna vara hemma ett dygn. Nä då väntar jag hellre till nyår och åker hem då.

Mår inte alls bra. Både magen och ryggen krånglar som aldrig förr.
Har bara lust att gräva ner mig någonstans.
Usch jag vill inte vara här.
Jag vill inte vara hemma.

Just nu vill jag inte vara någonstans.
Jag hatar jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela