ForWhatIt´sWorth

Badtunna med bubblor och ljus, cider/öl sen ut

Publicerad 2010-12-18 14:12:42 i Allmänt,

Tågen gick som det ska och jag kom in till Göteborg 16:20 i torsdags. Blev direkt till bolaget sen hem till Thomas, han har en jättemysig etta med badkar!! (som jag snodde en stund på kvällen lalalal) :D
Igår jobbade thomas till 15:30 och jag fick sovmorgon :)

Var jättemysigt igår på kvällen, bada i varmt vatten med massa bubblor och ljus som blinkar. Satt där med massa cider och bara njöööt, helt underbart ! Sen blev det in till kungälv och ta några öl på krogen.. Vi klantade oss lite och missade den bussen vi skulle ta.. Fick ta den sista bussen hem som först åker in till Göteborg, sen byta där och åka tillbaka till Nol.. Tog typ 1,5 timmar så var väl hemma nånstans efter 3 inatt.. :P

Idag ska vi till Liseberg på julmarknad, vi väntar bara på att det ska bli mörkt, lite mysigare att vara där då :)

Skriver mer senare!

Pussåkram Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela