ForWhatIt´sWorth

Ändrade planer

Publicerad 2010-12-22 16:02:13 i Allmänt,

Blev ändrade planer.. satt och pratade med syrran i telefon.

Alla ska fira jul hos pappa iår, syrran, farmor, pappa, kajsa och amanda.
Kändes helt sjukt depp att sitta här själv då. Så jag beställde resa hem till Värmland och blundade för priset. Kosta vad det kosta vill. Saknar storsyrran så jag håller på att dö och när hon bönade och bad att jag skulle komma kunde jag inte säga nej <3

Så imorgon bitti åker jag heeeem !
Ska antagligen shoppa imorgonkväll med syrran på centret, ååååh saknaaar !! :D <3

Nu ska jag paniktvätta det jag ska ha med mig.
Mår så sjukt mycket bättre efter det här beslutet !






Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela